totaalpakket

Het forum voor al jouw vragen rondom het spel.
Wall

totaalpakket

Berichtdoor Wall » wo 21. nov 2012, 11:22

Hoe zit het nu precies met die pakketten? Ik denk erover om het "random totaal" pakket van het vuur te kopen. Klopt het dat je dan op elk item 3 edelstenen houders hebt, die je vrij kan gebruiken, want er staat vuurschade en leven onder.

Is dit sowieso een beetje goed pakket of raden jullie me wat anders aan voor dezelfde hoeveelheid bonen.

MGM

Re: totaalpakket

Berichtdoor MGM » wo 21. nov 2012, 21:04

Hoi hoi,

Ik neem aan dat je die aanbieding bedoeld bij de vliegende handelaar?

Je krijgt inderdaad 3 edelsteenhouders, maar zonder edelstenen erin. Je moet dus nog een investering doen om die te vullen. Verder is het ook verstandig of de vaardigheden vuur wel bij je karakter passen op dit moment. Geen slechte investering, maar je moet er wel rekening mee houden dat het de waarde van de items hetzelfde blijft dus het pakket verouderd.

Als ik persoonlijk voor een investering zou gaan, kies ik toch VIP stammenkrijger. Je krijgt toegang tot VIP-quests (waarmee je ook gouden wapens kan verdienen) en wat ik vooral leuk vind daarvan is dat je een drankje kan drinken en dan meteen slaan in een beurt.
Deze komt overigens ook wel bij de vliegende handelaar voorbij met korting ;).

Met vriendelijke groet,

MGM

Wall

Berichtdoor Wall » do 22. nov 2012, 01:06

thx! Ik ben er toch maar voor gegaan en kan tijdens het spel, af en toe mijn uitrusting aanpassen, dit is een goede basis.

Elmo26

Berichtdoor Elmo26 » wo 24. mei 2017, 02:00

....