Wanneer zijn er PvE's?

Heb jij een leuk idee voor Upologus? Of wat zou jij graag in het spel zien om het nog leuker te maken?
Amaranthe

Wanneer zijn er PvE's?

Berichtdoor Amaranthe » za 21. nov 2015, 12:19

Hoi mensen,

Rond welke tijden doen jullie (of jullie gildes) PvE's?

IK heb geen up-to-date topic hiervoor kunnen ontdekken, maar denk dat het nuttig zou zijn als actieve spelers hier zouden willen posten wanneer ze meestal online zijn voor gevechtjes. dan weten mensen die er eventueel eentje willen organiseren wie ze een berichtje kunnen sturen als ze hun team proberen vol te krijgen :)

Ik zou wel graag mijn ingame vrienden er zo veel mogelijk bij willen betrekken, maar ik weet niet
a) of jullie ook niet altijd aan je gevechtes komen op een dag
b) of jullie het niet super-irritant zouden vinden om steeds berichtjes te krijgen met de vraag of jullie op een bepaald tijdstip tijd hebben, of
c) wanneer ik de grootste kans zou maken jullie te bereiken/ gewoon te treffen in de Herberg. (een bepaald tijdstip, of in de ochtend /middag / avond waarschijnlijk te bereiken via bolbericht)

Ik weet niet helemaal zeker of dit de juiste plaats is voor dit topic, maar goed :P

groetjes van een
Amaranthe
die jullie een prettig weekend wenst :)

mmspelke

Re: Wanneer zijn er PvE's?

Berichtdoor mmspelke » za 21. nov 2015, 21:22

Hoi Amaranthe,

ons gilde "de toverstokjes" is gelukkig nog heel erg actief en vaak kom ik en de overige leden dan wel redelijk aan onze gevechten.

Wij zijn een heel sociaal gilde en laten ook anderen altijd tot onze gevechten toe!! Zodanig, dat we soms stoelendans doen (om beurten doet een van ons niet mee) om ook onze gasten zo veel mogelijk mee te laten doen :)
En ook jij bent daarbij van harte welkom.
Eigenlijk spelen wij (vrijwel) iedere avond om 20 uur een ronde groepsgevechten en ook zeer regelmatig om 10 uur in de ochtend (op zaterdag 9.30 uur). Op die tijden kun je dus altijd aanschuiven als je wilt.
Verder kun je natuurlijk via de bol andere uitnodigingen sturen, maar voor ons werkt dit heel goed. Er is een vaste kern en daaromheen zwermen de overige gildeleden en buren/gasten :)

Groetjes en wellicht tot binnenkort :)
mmans/mmspelke