overschot gebouwen op MP

Heb je leuke, nieuwe ideeën over Kapi Regnum dan kun je die hier kwijt en er leuk over discussiëren.
heejjj

Re: overschot gebouwen op MP

Berichtdoor heejjj » wo 2. mar 2016, 19:45

Een poging om dit onderwerp nieuw leven in de blazen:

Dit lijkt mij een heel goed plan

Hier een 2tal voorstellen:

Voorstel 1:
Je koopt permanent 1 bouwplek extra voor bijvoorbeeld 10 coins

Voorstel 2:
Een verdubbeling van premium, dus voor de volgende 40 gebouwen betaal je ook 20 coins, en ga zo maar doen

Voorstel 1:
Nadeel: Je koopt voor 400 coins aan bouwplekken wat neerkomt op 40 plekken, zodat je nooit meer premium hoeft te kopen, dus na meer dan 20 maanden spelen heb je dit eruit. Mijn voorstel daarom om dit bovenop de normale premium te doen, zodat mensen bovengenoemde niet gaan doen.
Voordeel: Als je snel even een bouwplek nodig hebt is dit natuurlijk ideaal

Voorstel 2:
Nadeel: Tja het kost gewoon meer geld in de maakt, maar hier geldt precies het zelfde wat altijd al gegolden heeft, je kunt er net zoveel geld insteken als je zelf leuk vind.
Voordeel: Je hebt er direct 40 plekken bij.

Uitgaande van mijn eigen situatie en als je bijvoorbeeld allebei de voorstellen zou doorvoeren:
Ik denk dat ik per jaar 30 euro meer betaal, wat neerkomt op een dubbel premium account en 6 permanente gebouwen.

Ik denk ook dat meer spelers dit gaan doen.

Zijn er nadelen voor het spel:
Ik denk het niet omdat de spelers die 40 gebouwen extra nemen om hun productielijn te verbeteren zodat ze meer inkomsten generen.

Zijn er voordelen voor het spel:
Ja zeer zeker. Kapi-Regnum is al niet zo'n actief spel meer, maar als nou 100 spelers 40 gebouwen extra nemen, heb je toch veel meer gebouwen, wat neer komt dat er meer geproduceerd word en dat de prijzen iets zullen zakken, en er zullen meerdere handelaren komen in het spel, wat zorgt dat kleinere spelers blijven hangen.

Graag hoor ik van meerdere spelers wat jullie van dit voorstel vinden. Hopelijk vind upjers het een goed idee en zien we het snel terug in Kapi-Regnum.

Met vriendelijke groeten,

Mooimooimooiii

Thasos

Berichtdoor Thasos » zo 29. jan 2017, 12:23

Kan dit onderwerp wederom nieuw leven ingeblazen worden? En dan met name een reactie van bovenaf?

Kapi Regnum is bezig om aan een langzame dood te sterven als we geen veranderingen gaan doorvoeren.
En meer gebouwen erbij kan een manier zijn om de concurrentie en activiteit op het spel (en het forum...) weer wat nieuw leven in te blazen!

heejjj

Berichtdoor heejjj » ma 30. jan 2017, 15:40

Mijn voorstel van 2 maart 2016 vind ik nog steeds een goed voorstel, en ik denk dat er van de (hoeveel zullen het er nog zijn?) 100 actieve leden, echt wel 10 gebouwen neer willen zetten om de handel onderling te stimuleren, wat neerkomt op een actievere spel omgeving, het forum zal weer meer gebruikt worden, kleine spelers zullen blijven spelen, meer inkomsten voor upjers zonder veel extra werk. win win voor ons allemaal

heejjj

Berichtdoor heejjj » di 9. mei 2017, 11:16

Wederom een poging, hoe denkt upjers erover?

Shadow kun je hier antwoord op geven?