Geen zilveren booster ??

Ik heb een fout gevonden of heb last van een bug.
Driver

Re: Geen zilveren booster ??

Berichtdoor Driver » do 9. nov 2017, 09:28

Ik kan ook niet inloggen maar neem aan dat dit het verkeerde onderwerp hiervoor is.

simone999

Berichtdoor simone999 » do 9. nov 2017, 10:06

Fijn dat we weer kunnen inloggen en dat we alsnog de zilveren booster hebben ontvangen.
Nu duimen draaien dat we op dag 4 inderdaad de Gouden booster ontvangen... ;)

12japie34

Berichtdoor 12japie34 » do 9. nov 2017, 11:02

sokje schreef:Er gebeurt geen magie bij MFZ. Dingen gaan pas in na een update en de update is morgenochtend.

de update was gister, dus woensdagochtend om 11 uur, kennerlijk heb je die gemist anders had je bovenstaand rare antwoord niet gegeven

btw : ik was wat later met inloggen en kreeg dus zoals beloofd een zilveren booster ;)

sokje

Berichtdoor sokje » do 9. nov 2017, 11:09

Fijn dat het is opgelost. Als iemand echt geen zilveren booster heeft gehad, kan die natuurlijk een support aanvraag indienen.

bosaardbeitje

Berichtdoor bosaardbeitje » do 9. nov 2017, 19:44

Kan iemand duidelijkheid geven? Bij ons in de organisatie hebben we nu mensen die vanmorgen 1 bronzen booster en vanmiddag / vanavond 2 zilveren boosters hebben ontvangen en anderen (ik) hebben slechts 1 zilveren booster ontvangen.

Bij de spelers die vandaag 3 boosters hebben ontvangen, staat bovendien alleen de bronzen booster maar in het logboek.

Mogelijk zijn er nog meer variaties op bovenstaande.

Edit:

Nu ook iemand die vanmorgen 1 zilveren booster en vanmiddag 1 zilveren booster heeft ontvangen. Bij deze persoon staat alleen de zilveren booster van vanmorgen maar in het logboek.

Edit edit :lol::

Nu ook iemand die vanmorgen 1 bronzen booster en vanmiddag 1 zilveren booster heeft ontvangen. Bij deze persoon staat alleen de bronzen booster vanmorgen maar in het logboek.

Kortom, een grote variatie aan ontvangen boosters in diverse kleuren en in alle gevallen maar 1 booster in het logboek.

marf

Berichtdoor marf » vr 10. nov 2017, 11:04

Bij onze organisatie precies hetzelfde!

Ik heb zelf in de nacht van 8 op 9 november eerst een bronzen booster ontvangen (staat ook in het logboek), pas 's middags kreeg ik een extra zilveren booster (staat nog niet in het logboek). Er waren meerdere leden bij ons die zowel de bronzen booster als 2 zilveren gekregen hebben. Vannacht is het goed gegaan en tot op heden maar 1 zilveren booster gehad die netjes in het logboek staat.

kayga

Berichtdoor kayga » vr 10. nov 2017, 11:08

Beste spelers,
Hebben jullie een support aanvraag ingediend??
Zoniet, doe dat dan toch nog, zodat er goed naar gekeken kan worden. ;)

Mystic
Community manager

Berichtdoor Mystic » vr 10. nov 2017, 20:59

Hallo allemaal.

Het klopt dat er wat opstart problemen waren met de boosters.
Er zijn spelers geweest die bij de eerste log-in een bronzen booster hebben gehad.
Dit is recht gezet door Upjers en als het goed is heeft iedereen die er recht op had inmiddels ook een zilveren booster gehad.

De zilveren boosters zijn niet extra voor de premium houders.
Die hebben al recht op één zilveren booster en dat blijft zo tot de 4e dag, dan gaan ze mee met de gouden boosters.
Mis je één inlog dag begin je weer van voren af aan.

Hiermee sluit ik ook gewoon dit topic,
Als iemand denkt dat hij ten onrechte geen zilveren bonus heeft gehad, kan hij een support vraag insturen.