Handelen met je clubleden

Heb je voorstellen of suggesties voor Secret Relict? Post deze dan hier!
tovenarij

Re: Handelen met je clubleden

Berichtdoor tovenarij » di 17. dec 2013, 20:15

ook ik ben het hier mee eens :D

yvstile

Berichtdoor yvstile » di 17. dec 2013, 22:19

Nog een reden om dit in te voeren, is dat je dan niet moet afspreken met je clublid wanneer je precies online moet zijn om een item onderling te verkopen. Het item kan dan even te koop staan in afwachting dat je clublid opnieuw inlogt(dus zonder dat je hoeft te vrezen dat er een ander mee weg is).
Een item, nu via de markt, aan je clubgenoot verkopen, is toch altijd een klein beetje stress (oei vlug, of er is iemand anders mee weg.)
Dus graag invoeren, aub.

Koffie

nadia3

Berichtdoor nadia3 » ma 3. feb 2014, 17:48

Heel veel reacties, maar helaas is het nu weer stil rond dit onderwerp....

Zit er schot in de zaak? Pakt Upjers dit op? We kunnen niet wachten. :D

Shadow

Berichtdoor Shadow » ma 3. feb 2014, 21:11

@ Nadia, simpelweg omdat er mensen zijn die dit wel zien zitten betekend niet automatisch dat iets er komt.
Dit is een platform voor jullie als spelers, om mogelijke suggesties aan te dragen.
Wat hieruit gehaald wordt, en in welke vorm in beslist het Secret Relict developers team.
We doen ons best leuke nieuwe dingen toe te voegen, als dit er ooit komt zal de toekomst je vertellen.

nadia3

Berichtdoor nadia3 » wo 13. aug 2014, 16:39

Hey Shadow,

Vandaag zijn wij met de club wederon 18 rode harten en 8 Paula's verloren op de markt.
Vorige week zijn er ook al 3 overdrachten mislukt.

Het begint er op te lijken dat bepaalde spelers hier inmiddels op loeren, wat het gezamelijk sparen vrijwel onmogelijk maakt en dus ook weer niet bijdraagt aan het spelplezier rondom de verzamelacties.

Uiteraard heb ik er begrip voor dat Upjers niet zo maar alles kan invoeren, maar het zou wel heeeeeeeel fijn zijn als hier eens serieus naar gekeken wordt.
Het is een lang gekoesterde wens van veel fanatieke SR-spelers.

Groetjes,
Nadia

Mamaramix

Berichtdoor Mamaramix » wo 13. aug 2014, 17:10

Helemaal mee eens!
Ik sluit mij aan bij alle voorstanders van een interne-club-markt.

purperina

Berichtdoor purperina » do 14. aug 2014, 20:42

Het spel begint me gewoon tegen te staan,doordat samenwerken met elkaar tegengewerkt wordt.
Het lijkt wel dat sommige mensen denken dat kapen het spel is ipv. het spel zelf spelen.

Nu wordt al zo vaak iets weggekaapt, dat het al zeer waarschijnlijk is dat de hele mentaliteit van de spelers veranderd wordt.
Dat er eens 1 keertje iets weggekaapt valt, dat valt wel in te denken, maar als het zo vaak gebeurt als nu, dan wil je zelf ook zo gedragen, wat waarschijnlijk ook al heel veel spelers doen. Moeten alle spelers dan zo diep zinken? Dit kan toch niet de bedoeling zijn van een spel!

Het lijkt bijna wel dat het bemoedigd wordt, dat asociale gedrag.
Het speelt al zo lang, dit ongerief. En het wordt steeds erger.

Zelf vind ik het wel vreemd dat onderling ruilen binnen de club en/of vrienden niet mogelijk is.
En als dit niet zo makkelijk in te voeren is, lijkt me ook dat de namen van de kopers bekend maken een goed alternatief is,
en dat je die naam dan ook kan aangeven, en die persoon dan evt. uit het spel gekickt kan worden, bij meerdere aangiftes door verschillende spelers.
Dat zieke gedrag moet gewoon zoveel mogelijk tegengewerkt worden.

Minnia

Berichtdoor Minnia » wo 8. okt 2014, 00:19

Ik zit al lang op de duitse server en de duitse markt heeft soms meer dan 80!! paginas.
Als misschien meer mensen hier met de markt gaan spelen zou dat echt fijn zijn.

Ik vind de idee mooi om tussen clubleden te handelen, maar secret relict bestaat niet alleen op de NL server. Oh oh - wat willen Zweden, Danmark ect...? Wat ik wil zeggen is, dat hier op de NL server ook iets kan worden verandert van de spelers. Meer action op de markt misschien?

Soms heb ik een voorwerp op de vrije markt gekocht en zie nu dat ik dat niet mag doen zonder deze mens een berichtje te schrijven en om toestemming te vragen??
Omdat ik misschien iemand zijn voorwerp weg neem??

Doe het toch gewoon zo, dat je het voor de hoogste prijs op de markt stel voor je vriend.
Als deze niet zo veel wil betalen (bij voorbeeld 10.000 zilver) koop eerst wat van je vriend voor 9500 of zo, sommige spullen die hij niet meer wil.
Dan stel je dat voorwerp wat hij nodig heeft heel duur op de markt en abrakadabra heeft je vriend zijn pompoen, kusje, naal of whatever voor 500 zilver gekocht.
Iedereen blij.

Maar ik zou het toch mooi vinden als meer mensen wat op de markt stellen. :)

Groetjes :hug:

nadia3

Berichtdoor nadia3 » do 4. dec 2014, 13:25

Hey Minnia,

Wat je nu zegt klinkt beter dan het is....

Je vergeet namelijk dat je voor elke marktaanbieding ook nog marktprovisie betaald.

Wanneer je in 1 klap 125 items voor 10K per stuk wilt overdragen is dat een behoorlijk kostbare aangelegenheid.

Verder zal de markt hier nooit 80 pagina's tellen. Simpelweg omdat er niet heel veel actieve spelers zijn in NL en BE.

Handelen binnen de club zal echt de beste oplossing zijn. Upjers biedt die mogelijkheid wel bij andere spellen.
Ik blijf dan ook nog altijd hoop houden dat de dag ooit komt waar onze club al heeeeeel lang op wachten. :)

Groet,
Nadia