Verzamelacties

Heb je voorstellen of suggesties voor Secret Relict? Post deze dan hier!
bosaardbeitje

Verzamelacties

Berichtdoor bosaardbeitje » di 10. dec 2013, 17:00

Ik vind de verzamelacties onwijs leuk! Het geeft een extra dimensie binnen het spel en het is een hele uitdaging om alle clubleden aan de gewenste items te helpen. Ik vind wél dat het momenteel wat veel van het goede is, omdat de acties elkaar overlappen. Ik zou liever zien dat de acties in de toekomst weer wat meer verspreid worden en ná elkaar gehouden worden.

Verder vond ik het jammer dat de kerstcadeautjes alleen normale voorwerpen bevatten die je anders ook op je kaarten kunt vinden. Je had nu alleen een extra handeling nodig om ze uit te pakken en in je rugzak te stoppen. Wat mij betreft zou er iets anders in de cadeautjes mogen zitten, bijvoorbeeld items die boven je eigen level liggen.

daenerys

Re: Verzamelacties

Berichtdoor daenerys » di 10. dec 2013, 20:05

Ik ben nog niet zo lang bezig met dit spel. En ik moet zeggen ik vind de acties erg leuk. Het geeft wel een drive om ergens voor te sparen. Maar 3 achter elkaar die elkaar overlappen is een beetje veel van het goede. M.a.w. ben het helemaal met bosaardbeitje eens :lol:

nadia3

Berichtdoor nadia3 » do 3. apr 2014, 19:17

Sinds eind oktober hebben we nu zonder tussen periodes verzamel acties.

Ik vind de acties erg leuk en spaar altijd mee, maar daardoor doe ik eigenlijk vrijwel nooit meer mee met de brawl.
Mijn kracht heb ik namelijk hard nodig om genoeg items te vinden voor het einde van de actie.

Eerst hadden we er 3 per jaar, dat was wat weinig. Maar nu is het wel heel veel.

Twee weken pauze tussen de acties door zou ik persoonlijk erg fijn vinden.

elles99

Berichtdoor elles99 » di 5. aug 2014, 10:36

Waarom aldoor die acties? Heel eerlijk in het begin was het nog leuk maar nu niet meer!
Daarnaast, mijn mening(!), is het voor lage levels vrijwel niet te halen en werkt dat dus echt niet motiveerd voor hen om bij SR te blijven (zeker als ze niet bij een club zijn die onderling willen handelen voor een niet zo belachelijk hoog bedrag).
Graag, heel erg graag, kan het weer teruggezet worden naar eens in de zoveel tijd???

bosaardbeitje

Berichtdoor bosaardbeitje » di 5. aug 2014, 11:04

Voor hoge levels is het ook bijna niet meer te doen. Ik moet nu ongeveer 200.000 punten halen om te levelen en mijn kracht weer opgevuld te krijgen, dus ik heb een chronisch gebrek aan kracht om te kunnen graven. De hartjes heb ik dan ook niet compleet en nu moet ik alweer koeken zoeken, het frustratieniveau stijgt met iedere actie.

nadia3

Berichtdoor nadia3 » za 9. aug 2014, 09:58

Jammer dat Upjers hier niet naar kijkt.....

Ik zie steeds meer spelers verdwijnen uit het spel omdat de acties het spelplezier bederven.
Dit kan toch de bedoeling niet zijn???

Ik ben zelf lvl 44, dus ik haal het meestal wel omdat ik tijdens een verzamelactie nog level.
Maar voor de lagere en kennelijk hogere levels is dit dus niet mogelijk.

Ook het helpen van clubleden is vrijwel onmogelijk, omdat je dit via de algemene markt moet doen.
Als we dan toch non-stop verzamelacties hebben, zorg dan aub dat we kunnen handelen binnen de club.

Shadow

Berichtdoor Shadow » za 9. aug 2014, 19:21

Voor de één zullen er teveel acties zijn, een ander vind het zo prima.
Dit is een algemene opvatting, en simpelweg omdat "iemand vind dat" of "claimt dat" kunnen wij het spel niet voor alle spelers aanpassen.

De onderliggende opmerking "teveel acties" is als feedback doorgegeven. Dit betekend echter niet automatisch dat er minder acties komen. Acties zijn voor veel spelers een vorm van afwisseling, ook al zul je ze niet allemaal kunnen halen, dan kun je er vaak ook nog wel iemand in je club mee helpen. Met enige interactie en timing, kun je de delen naar je andere clubleden versturen via de markt. Het is vaak ook nog erg gezellig en geeft enige spanning om dat zo te doen.

Wat en of hier iets aan veranderd in de toekomst valt op dit moment niet te zeggen.

nadia3

Berichtdoor nadia3 » zo 10. aug 2014, 12:18

Bedankt voor je reactie.

Het gaat er overigens niet om dat er te veel zijn, of dat je het niet kan halen.
Het gaat er om dat er best 1 of 2 weken tussen de verzamelacties mag zitten.
Dat is pas afwisseling.

Ik vraag me ook af welke spelers niet actiemoe worden. Bij ons in de club is iedereen het een beetje zat en de afgelopen 2 maanden zijn bij ons 4 (betalende) spelers gestopt om deze reden.
Dat kan volgens mij de bedoeling niet zijn....

nadia3

Berichtdoor nadia3 » zo 10. aug 2014, 12:22

Kleine toevoeging nog....

Met de club sparen zou leuker zijn als je gewoon binnen de club kunt handelen.
Niets zo frustrerend als iedere keer je zeldzame items te verliezen op de markt....