Heb je een vraag? Lees dit eerst!

Heb je een vraag over het spel? Stel hem hier!
Shadow

Heb je een vraag? Lees dit eerst!

Berichtdoor Shadow » di 7. feb 2012, 22:18

De tovenaarsklas is bedoeld voor het stellen van vragen die betrekking hebben op het spel.
Om je met de basis te helpen hebben we een eigen spreukenboek voor je gemaakt.

Heb je dus een vraag, kijk dan eerst eens in "Het spreukenboek" of je daar je antwoord kan vinden.

Blijkt dat het antwoord op je vraag niet te vinden is, stel hem hier dan gerust.
Kijk wel eerst even, of er al niet een topic loopt met dezelfde vraag ;)

Het meest handig is het, als je duidelijk omschrijft wat je vraag is.
Dit doe je door duidelijk in de titel te vermelden wat je vraag is en daarna duidelijk je vraagt te omschrijven. Heb je naar aanleiding van een topic zelf een vraag, open hier dan een nieuw topic voor, zodat er niet verschillende vragen en antwoorden door elkaar gaan lopen.

De crew, maar ook veel andere spelers doen hun best om je vragen zo snel mogelijk te antwoorden.

Hier ga je naar de inhoudsopgave van Het spreukenboek:

annemariej

Re: Heb je een vraag? Lees dit eerst!

Berichtdoor annemariej » di 9. dec 2014, 13:18

Tijdens het pve en word ik steeds vaker uit het spel gehaald ivm verbindingsproblemen. Het spel staat dan een tijd stil en daarna kan ik zonder dat ik opnieuw hoef in te loggen verder met pve en. Ik denk niet dat mijn internetverbinding geheel wegvalt. Is dit normaal?

Maddox

Berichtdoor Maddox » di 9. dec 2014, 13:40

We hebben helaas geen invloed op je eigen internetverbinding maar we kunnen je wel wat tips geven.

Hoe staat het met je browser cache? Leeg je die regelmatig? Heb je veel tabbladen open staan van je browser? Sluit deze eens allemaal bij een pve, helpt dat? Speel je via een wifi verbinding of via een kabel? Als je wifi hebt, hoe is het bereik tot je pc? Zit je ver van de router of ernaast? Welke browser heb je en heb je al eens met een andere browser geprobeerd? Welke programma's heb je eventueel allemaal open staan? Sluit de overtollige programma's eens en werkt het dan beter?

annemariej

Berichtdoor annemariej » di 9. dec 2014, 14:10

Dank je wel Maddox, ik zal de andere tabbladen sluiten en kijken of dat helpt. Zoniet, van browser veranderen, ik heb nu firefox.

herfmelyn

Berichtdoor herfmelyn » do 7. sep 2017, 08:35

beste , gisterennacht 6-09-2017 waren we er plots met 3 ( hermelyn , angel52 en jicky) uitgegooid toen we aan het spelen waren , daarna problemen om op upologus te komen , vandaag 7-09-2017 geraken we er zelfs na herhaaldelijke pogingen niet meer in het spel , voor zover ik al weet ben ik geen alleen stand geval , ik hermelyn , angel52 , pietpiet en pimbali kunnen niet meer inloggen , er zullen er denkelijk nog wel meer zijn , hopelijk kunnen jullie daar iets aan doen , groetjes hermelyn

kayga

Berichtdoor kayga » do 7. sep 2017, 10:48

Beste spelers,
Dit is heel vervelend om te horen :( Heeft één van jullie inmiddels al een Support aanvraag ingediend??
Heel belangrijk, dan kan er naar gekeken worden. Klik op mijn naam onderaan dit bericht en je bent gelijk bij Support ;)

Mystic
Community manager

Berichtdoor Mystic » do 7. sep 2017, 20:02

Er was een storing in het inlog menu, via het portaal kon inloggen wel gewoon.
Het is inmiddels weer opgelost.