Vragen/reactie topic weekacties en Superdieren (26.02.2013)

Alle algemene dingen over het spel inclusief je vragen kun je hier kwijt.
Flipje60

Re: Vragen/reactie topic weekacties en meer (26.02.2013)

Berichtdoor Flipje60 » di 5. mar 2013, 19:00

Wanneer is de nieuwe weekactie?
De koe is immers afgelopen

Shadow

Berichtdoor Shadow » di 5. mar 2013, 19:35

Shadow schreef:
efka schreef:Krijgen we trouwens elke week een nieuwe weekactie, of komen die eens in de zoveel tijd?

De naam refereert voornamelijk naar het feit dat de actie een week duurt. Je krijgt ze niet elke week, maar in de toekomst zullen er nieuwe volgen.

pukjepiet

Berichtdoor pukjepiet » zo 10. mar 2013, 00:08

pukjepiet schreef:(..)
Krijg nu alleen, telkens als ik van de boomkwekerij of de picknick naar Mallemolen terugkeer, óók de 5 seconden busreis... dat was vroeger niet! En het lijkt me ook niet logisch, omdat je ook niet met de bus vanuit Mallemolen náár de boomkwekerij of de picknick hoeft. Daarom misschien sprake van een onbedoelde bug in het verversen van het Mallemolen scherm?

Aanvulling: als ik in de boomkwekerij of de picknick ben, werkt de bus-knop (naast de brievenbus) ook niet meer... Ik krijg wel de animatie van de rijdende wielen als ik er met de muis overheen ga, maar erop klikken doet niets. Terwijl ik volgens de tool-tip wel rechtstreeks 'Naar de boerderij' zou moeten kunnen reizen.

Ja, ik speel zonder PA, dus ik ben veroordeeld tot het OV :lol:

(En oja, een 'onbedoelde bug' in mijn eerdere post is natuurlijk een pleonasme...
Ik had beter 'onbedoelde bijkomstigheid' kunnen schrijven :oops: )

Voor de technici: ik speel momenteel onder Win 8 met IE 10. Niemand die hier ook last van heeft ???

Maddox

Berichtdoor Maddox » zo 10. mar 2013, 08:38

Bij de picknick zie je linksonder een wegwijzer staan, als je daarop klinkt, werkt die dan wel? En zo ook bij de boomkwekerij, daar zie je rechtsonder de bushalte. Als je daarop klikt, kom je dan wel in een dorp uit?

piet

Berichtdoor piet » zo 10. mar 2013, 16:29

Shadow schreef:Beste boeren en boerinnen,

We zijn benieuwd naar jullie reacties,
de inhoud van de update kun je hier bekijken: http://forum.nl.upjers.com/viewtopic.ph ... 54#p813054

Met vriendelijke groet,
Jouw My Free Farm team

mijn vraag is;
hoe lang moet je wachten op je coins als je betaald hebt? 4 maart al betaald !!!!!
Premium herinnering is nu binnen en is morgen verlopen . wat nu?
heb al 3 berichtjes gedaan ,maar nog niks gekregen.
Met vriendelijke groetjes

het nijvere dal

Berichtdoor het nijvere dal » zo 10. mar 2013, 20:34

pukjepiet schreef:Hallo allen,

Ben ook blij verrast door de grafische verbeteringen!
(Inderdaad: het eitje is een struisvogel-ei en die eierdoos had ook zo z'n charme, maar afijn.)

Krijg nu alleen, telkens als ik van de boomkwekerij of de picknick naar Mallemolen terugkeer, óók de 5 seconden busreis... dat was vroeger niet! En het lijkt me ook niet logisch, omdat je ook niet met de bus náár de boomkwekerij of de picknick hoeft. Daarom misschien sprake van een onbedoelde bug in het verversen van het Mallemolen scherm?

Dag Maddox,

Ook even geprobeerd op boerderij zonder PA.

Ga je vanuit de picknick via wegwijzer naar Mallemolen dan heb je een wachttijd van 5 seconden.
Ben je in Mallemolen dan is er geen wachttijd naar de Picknick.
Omdat de boomkwekerij niet is vrijgespeeld, kon ik de rit vanaf de boomkwekerij niet bekijken.

Ga je daarna via de bushalte vanaf de Mallemolen naar Boerendaal, dan is er ook een wachttijd van 5 seconden.

Groet,

Wim

Shadow

Berichtdoor Shadow » ma 11. mar 2013, 13:14

piet schreef:mijn vraag is;
hoe lang moet je wachten op je coins als je betaald hebt? 4 maart al betaald !!!!!
Premium herinnering is nu binnen en is morgen verlopen . wat nu?
heb al 3 berichtjes gedaan ,maar nog niks gekregen.
Met vriendelijke groetjes

Als je contact opneemt met onze support, en alle gegevens waar wij omvragen geeft, zou je de Coins nu al binnen moeten hebben.
Je krijgt uiteraard altijd nog een bericht waar in dit staat.

Over de bus, deze rijdt inderdaad vaker. Met een volgende patch zal dit aangepast worden.

pukjepiet

Berichtdoor pukjepiet » ma 11. mar 2013, 14:35

Maddox schreef:Bij de picknick zie je linksonder een wegwijzer staan, als je daarop klinkt, werkt die dan wel? En zo ook bij de boomkwekerij, daar zie je rechtsonder de bushalte. Als je daarop klikt, kom je dan wel in een dorp uit?

Ja Maddox, dan kom ik gewoon in Mallemolen terug, maar tegenwoordig (sinds de update) wel met 5 seconden wachttijd en dat was vroeger niet het geval! Zoals Wim ook zegt kun je nu dus zonder wachttijd naar die onderdelen toe maar moet je om terug te keren wel wachten? Dat vond ik vreemd. Maar oké, het eind is in zicht:

Shadow schreef:Over de bus, deze rijdt inderdaad vaker. Met een volgende patch zal dit aangepast worden.

Bovendien kon je volgens mij, onafhankelijk in welk onderdeel je bent, met de bus-knop in één keer (met 5 seconden) naar de boerderij en dan hoefde je niet via Mallemolen of Boerendaal te reizen (met bij elke stap opnieuw 5 seconden). Ligt het aan mij dat die knop niet meer werkt, of heeft bv. Wim dit ook?

het nijvere dal

Berichtdoor het nijvere dal » ma 11. mar 2013, 18:46

pukjepiet schreef:Bovendien kon je volgens mij, onafhankelijk in welk onderdeel je bent, met de bus-knop in één keer (met 5 seconden) naar de boerderij en dan hoefde je niet via Mallemolen of Boerendaal te reizen (met bij elke stap opnieuw 5 seconden). Ligt het aan mij dat die knop niet meer werkt, of heeft bv. Wim dit ook?

Bij Wim gaat het zo :?
Vanaf de boomkwekerij kan ik met de 'busknop' (naast de postbus) naar de boerderij en via bushalte (naast de zitbank) met 5 seconden wachttijd naar Mallemolen.
Klik ik dan in de Mallemolen op de bushalte dan ga ik met een wachttijd van 5 seconden naar Boerendaal.
Vanuit Boerendaal naar het de boerderij duurt (zoals altijd) 5 seconden.

Groet,

Wim

pukjepiet

Berichtdoor pukjepiet » di 12. mar 2013, 12:46

Oké Wim, bedankt voor je info. Bij jou werkt die knop dus nog WEL... Misschien handig voor de IT-mannen achter dit spel om te weten waarmee jij speelt: welke Windows versie (of Mac natuurlijk) en welke internet browser?

Enne... als je in Mallemolen staat kun je ook zonder tussenstop in Boerendaal naar je boerderij rijden, want die zie je links aan de horizon al liggen. Dat scheelt toch weer 5 seconden ;)