Vragen topic: Boerenmarkt

Alle algemene dingen over het spel inclusief je vragen kun je hier kwijt.
D.J. Reijnhout

Re: Vragen topic: Boerenmarkt

Berichtdoor D.J. Reijnhout » zo 1. mei 2016, 11:06

Bedankt voor het antwoord

MGM

Berichtdoor MGM » zo 28. aug 2016, 20:34

Hoi Allemaal,

Heeft iemand voor mij voor de FAQ: Boerenmarkt een plaatje met alle opties vrijgespeeld en als het kan ook 1 of meerdere bloemenfarmies erop? Alvast bedankt.

Met vriendelijke groet,

MGM

Dierenvriendin

Berichtdoor Dierenvriendin » wo 12. okt 2016, 11:59

Het nieuwe kinderdagverblijf, met het opkweken van jonge dieren lijkt me erg leuk. Jammer dat ik een paar jaar geleden mijn boerderij heb opgeheven, want ik ben destijds meteen begonnen. :) Maar goed, dat gaat nu niet meer op.
De vraag die ik wel heb, na lezing van het geheel: Wat gebeurt er als de jonge dieren groot zijn, waar blijven die dan?
Persoonlijk zou ik het erg jammer vinden als alles dan zomaar verdwijnt en ik zie eigenlijk bijna geen andere mogelijkheid hier.
Leuke update, ik kijk uit naar het moment dat ik nu weer het juiste level zal hebben om hier ook aan mee te doen!

Shadow

Berichtdoor Shadow » wo 12. okt 2016, 12:29

Het is een kinderdagverblijf/opgroeistation. Nadat je dieren groot zijn geworden gaan deze voor nu terug het wild in.
Dat is natuurlijk vervelend als je aan ze gehecht bent geraakt, misschien een update voor in de toekomst dat je kan kiezen om hem/haar in je boerenhuis te houden? Wie weet;)

kanari

Berichtdoor kanari » wo 12. okt 2016, 16:27

Leuke update.
Moet nog ff kijken hoe een en ander precies werkt . Maar het ziet er iig leuk uit.

wetwo11

Berichtdoor wetwo11 » wo 12. okt 2016, 18:49

Dag Shadow,

Mijn complimenten dat het dit keer gelukt is nog dezelfde dag een uitleg bij een grote update te verzorgen.
Wel vind ik de uitleg te summier en onvolledig bij zo'n grote, nieuwe productieplaats, maar aangezien er niemand anders reageert ga ik er maar van uit dat dat aan mij ligt en misschien wordt me dat de komende tijd nog duidelijk. Ik ga er in ieder geval niet weer mijn nek voor uitsteken,

Omdat het me anders teveel punten kost, wil ik wel graag opheldering over de puntenbonussen bij het 7-jarig jubileum:

* er staan meerdere tussenstappen van 2 en 2,5%. Worden deze automatisch bijgeschreven bij het passeren van de grens, of moet je eerst klikken?
* de eindbonus bedraagt 5%. Ik vermoed dat dit traject eenmalig is, of kun je het meerdere keren afleggen?

Alvast bedankt voor de toelichting. Als je er prijs op stelt, wil ik in de toekomst best helpen bij het beter uitleggen van updates.

broeten,
boerenkinkel

Alaric

Berichtdoor Alaric » wo 12. okt 2016, 22:06

Het zijn powerups, dus die staan net zoals de powerups die je in de molen kan maken aan de rechterkant van je eerste boerderij. Je kan ze gebruiken wanneer je wilt, dus ook rustig wachten totdat je net een level omhoog ben gegaan.

wetwo11

Berichtdoor wetwo11 » do 13. okt 2016, 11:39

Hallo,

Ik heb steeds meer moeite met het selecteren van het door mij gewenste vakje, doordat de pop-up schermpjes te prominent zijn geplaatst. Op het moment is het bij de boerenmarkt voor mij onmogelijk een andere plant te selecteren dan diegene die in het scherm zichtbaar zijn. De schuifbalk is onbereikbaar door het ervoor geplaatste schaap. In het verleden kon ik dit oplossen door het scherm flink te vergroten, maar dat trucje werkt nu ook niet meer, het schaap wil niet wijken :p

Ik heb dit probleem hier op het forum al vaker voorbij zien komen bij andere productieplaatsen, zoals de plantage, maar het doet zich volgens mij bij alle productieplaatsen voor. Misschien kan hier een uniforme oplossing voor gevonden worden?

boerenkinkel

Shadow

Berichtdoor Shadow » do 13. okt 2016, 13:50

Hallo,

Je kunt met een scrolwieltje nog door de lijst scrollen, het probleem ligt bij de programmeurs.
Omtrent het verjaardagspunten scherm. Dit is een eenmalige actie, je kunt het scherm dus ook maar 1 keer vullen en krijgt de beloningen individueel, je hoeft hier verder niks voor te doen, behalve dan genoeg punten voor de beloning halen.

Groeten,
Shadow

zoembe

Berichtdoor zoembe » do 13. okt 2016, 18:31

geweldig leuke update dat kinderdagverblijf !
Toch een vraagje: waar kunnen we de voorraad bekijken van bvb de knollenboer of zoetebrei? Waar zie ik hoeveel er in stock zijn?
Je ziet dit wel op het moment dat je ze kunt plaatsen, maar als je ze wil produceren weet je niet hoeveel je van welk hebt?
Of ben ik fout?