Vragen topic: Boerenmarkt

Alle algemene dingen over het spel inclusief je vragen kun je hier kwijt.
het nijvere dal

Re: Vragen topic: Boerenmarkt

Berichtdoor het nijvere dal » do 13. okt 2016, 19:09

Hallo

In de voorraadkast is bij de 'Boerenmarkt' onderin een fles geplaatst. Daar zie je de voorraad.

Gr.

Wim

zoembe

Berichtdoor zoembe » vr 14. okt 2016, 08:29

gevonden, bedankt !

het nijvere dal

Berichtdoor het nijvere dal » vr 14. okt 2016, 09:57

Hallo,

Ik lees bij het Kinderdagverblif:

Dierdelen verzamelen door:
1. Dagelijks 1 pakket voor aD kopen
2. Bijzondere pakketten voor opgroeipunten of Coins kopen
3. Voltooien van quests bij het kinderdagverblijf
4. Afsluiten van de dierenarts
5. Afsluiten van de monstervruchtenkwekerij

Mijn vraag is waar ik informatie kan vinden over punt 4 en 5. Ik ben benieuwd naar de aantallen dierdelen die daar te verdienen zijn.
Met het dagelijks kopen van 1 plaatje schiet het bij mij niet echt op :)

Groet,

Wim

wetwo11

Berichtdoor wetwo11 » vr 14. okt 2016, 11:06

@ het nijvere dal:

Ik kreeg zojuist bij het afsluiten vd dierenarts 1 pakketje, met daarin 2 speciale delen en 1 zeldzame.
Ik vermoed dat de monstervruchten vergelijkbaar zal geven.

Groet,
boerenkinkel

het nijvere dal

Berichtdoor het nijvere dal » vr 14. okt 2016, 11:17

Bedankt voor de reactie.

Ik zou graag tijdens het in werking zijn van de Dierenarts en de Monstervruchten willen zien waar ik recht op heb bij het voltooien van die opdrachten.

Wim

Edit: Ik kijk zojuist en zie dat ik ook puzzelstukjes heb ontvangen. Ik heb nog tientallen uren te gaan bij de Dierenarts en de Monstervruchten. Eerlijk gezegd is het mij nog niet geheel helder. Is het misschien zo dat je dagelijks een gratis pakketje krijgt?

boer joan

Berichtdoor boer joan » vr 14. okt 2016, 13:50

allereerst mijn complimenten voor de mooie up-date
maar er is wel een vraag: ik ben een landbouwboer dus alleen maar akkers.hoe kan ik dan ook de 2% punten bonus krijgen
mijn vrouw speelt ook en heeft veel dieren,zo krijgt ze soms wel 2x per dag de bonus.is dit dan gewoon pech voor mij,of is daar niet aangedacht?ik zal echt niet de enige landbouwboer zijn die zich tekort gedaan voelt.

m.v.g boer joan

Shadow

Berichtdoor Shadow » vr 14. okt 2016, 14:53

het nijvere dal schreef:Bedankt voor de reactie.

Ik zou graag tijdens het in werking zijn van de Dierenarts en de Monstervruchten willen zien waar ik recht op heb bij het voltooien van die opdrachten.

Wim

Edit: Ik kijk zojuist en zie dat ik ook puzzelstukjes heb ontvangen. Ik heb nog tientallen uren te gaan bij de Dierenarts en de Monstervruchten. Eerlijk gezegd is het mij nog niet geheel helder. Is het misschien zo dat je dagelijks een gratis pakketje krijgt?

De beloningen die je krijgt bij de monstervruchtenkwekerij/dierenarts zijn als volgt:
Spoiler: Laat Spoiler zien!
Vruchtgrootte >= 10.000: Pakket 2
Vruchtgrootte >= 20.000: Pakket 3
Vruchtgrootte >= 27.000: Pakket 4
Dierenarts level 1: Pakket 2
Dierenarts level 2: Pakket 3
Dierenarts level 3: Pakket 4

Pakket uitleg
Spoiler: Laat Spoiler zien!
Pakket 1
1 Gewoon deel, kan 1 keer per dag voor 5.000 aD gekocht worden, en daarna voor 1 Coin.

Pakket 2
2 Gewone & 1 speciaal deel
Kosten: 5 Coins

Pakket 3
1 Gewone, 1 speciaal & 1 zeldzaam deel
Kosten: 5.000 Opgroeipunten

Pakket 4
2x Speciaal, 1x Zeldzaam
Kosten: 13 Coins

Over de opmerking over de puzzelstukjes, heb je toevallig producties opgehaald en een nieuw doel in het verjaardagsscherm bereikt waar je de kaartdelen van hebt gekregen?

boer joan schreef:allereerst mijn complimenten voor de mooie up-date
maar er is wel een vraag: ik ben een landbouwboer dus alleen maar akkers.hoe kan ik dan ook de 2% punten bonus krijgen
mijn vrouw speelt ook en heeft veel dieren,zo krijgt ze soms wel 2x per dag de bonus.is dit dan gewoon pech voor mij,of is daar niet aangedacht?ik zal echt niet de enige landbouwboer zijn die zich tekort gedaan voelt.

m.v.g boer joan

Hallo Boer Joan,

De actie is speciaal voor productiegebouwen, hij is namelijk uitgebalanceerd.
Dat wil zeggen dat Speler A met 1 boerderij ook kans maakt in vergelijking tot speler B met 4 boerderijen.
Dit is natuurlijk wel afhankelijk van wat je op je boerderij hebt staan, als dit niet in balans is, en je jezelf ergens volledig op hebt toegelegd,
dan kan je bij een actie dus hoe vervelend dan ook wel eens achter het net vissen.

Dit is dan inderdaad super vervelend, en heel veel "pech", maar betekend niet dat er niet aan gedacht is.
Misschien als tip, als je nu je Premium account verlengt krijg je hier dus ook verjaardagspunten voor.

Groeten,
Shadow

het nijvere dal

Berichtdoor het nijvere dal » vr 14. okt 2016, 17:18

Dag Shadow,

Bedankt voor de uitleg.
Ik werd even op het verkeerde been gezet door het verschil in tekst v.w.b. het verkrijgen van de puzzelstukjes.
In de help van de Kinderboerderij staat het iets anders vermeld dan in de toelichting bij de update.

Groet,

Wim
Laatst gewijzigd door het nijvere dal op zo 16. okt 2016, 19:31, 1 keer totaal gewijzigd.

D.J. Reijnhout

Berichtdoor D.J. Reijnhout » za 15. okt 2016, 00:09

Shadow schreef:Het is een kinderdagverblijf/opgroeistation. Nadat je dieren groot zijn geworden gaan deze voor nu terug het wild in.
Dat is natuurlijk vervelend als je aan ze gehecht bent geraakt, misschien een update voor in de toekomst dat je kan kiezen om hem/haar in je boerenhuis te houden? Wie weet;)

Leuk dat deze dieren als ze groot zijn de natuur ingaan maar krijg je er nog wat aD's of punten voor terug?
Je hebt nl wel betaald voor het eten en het kinderdagverblijf is ook niet gratis om het aan te schaffen.

kanari

Berichtdoor kanari » za 15. okt 2016, 08:29

D.J. Reijnhout schreef:
Shadow schreef:Het is een kinderdagverblijf/opgroeistation. Nadat je dieren groot zijn geworden gaan deze voor nu terug het wild in.
Dat is natuurlijk vervelend als je aan ze gehecht bent geraakt, misschien een update voor in de toekomst dat je kan kiezen om hem/haar in je boerenhuis te houden? Wie weet;)

Leuk dat deze dieren als ze groot zijn de natuur ingaan maar krijg je er nog wat aD's of punten voor terug?
Je hebt nl wel betaald voor het eten en het kinderdagverblijf is ook niet gratis om het aan te schaffen.

Ja je krijgt er punten, Geld en opgroeipunten voor.
Als je bij het kdv op het geld icoontje klik, kan je zien wat je tot dan toe krijgt. Dit groeit elke keer als je hem eten ed geeft. Pas aan het einde van de tijd krijg je het