Vragen topic: Boerenmarkt

Alle algemene dingen over het spel inclusief je vragen kun je hier kwijt.
spietersen

Re: Vragen topic: Boerenmarkt

Berichtdoor spietersen » zo 16. okt 2016, 11:11

Hoi shadow,

Allereerst complimenten voor de prachtige update!

Wel heb ik een vraag:
Ik voorzie mijn dier in de behoeftes die hij heeft door op tijd voer, speelgoed en knuffeldieren toe te voegen. Op dit moment heb ik nog 75 uur te gaan en zit nog maar op 15% genegenheid. Ik zal het nooit in de resterende tijd naar 100% genegenheid kunnen krijgen. Kun je dit misschien versnellen? Of ligt het aan het level waar je in zit? Hogere levels beter voer/speelgoed enz voor meer genegenheids punten?

Groetjes sabrina

wetwo11

Berichtdoor wetwo11 » zo 16. okt 2016, 12:00

Hallo Shadow,

In de statistieken van het KDV staan geen afgeronde opdrachten vermeld.
Is dit een bewuste keuze? En zo ja, waarom?
Bij bijvoorbeeld de dierenarts, met een vergelijkbare spelopzet staat wel het aantal behaalde quests.

Ik zou het een aanwinst vinden, als het ook hier toegevoegd zou worden.
Overigens vind ik het KDV één van de beste updates van de laatste tijd.

Complimenten,
boerenkinkel

zoembe

Berichtdoor zoembe » zo 16. okt 2016, 20:39

nog een vraagje: ik heb net de monstervruchtenkwekerij afgehandeld maar kreeg geen puzzelstukje. Wat kan hiervoor de reden zijn?

kanari

Berichtdoor kanari » zo 16. okt 2016, 22:20

zoembe schreef:nog een vraagje: ik heb net de monstervruchtenkwekerij afgehandeld maar kreeg geen puzzelstukje. Wat kan hiervoor de reden zijn?

Vrucht groterende niet groot genoeg.
Je krijgt pas puzzelstukjes als je Vrucht grote >10.000.

Shadow

Berichtdoor Shadow » ma 17. okt 2016, 14:09

spietersen schreef:Wel heb ik een vraag:
Ik voorzie mijn dier in de behoeftes die hij heeft door op tijd voer, speelgoed en knuffeldieren toe te voegen. Op dit moment heb ik nog 75 uur te gaan en zit nog maar op 15% genegenheid. Ik zal het nooit in de resterende tijd naar 100% genegenheid kunnen krijgen. Kun je dit misschien versnellen? Of ligt het aan het level waar je in zit? Hogere levels beter voer/speelgoed enz voor meer genegenheids punten?

Groetjes sabrina

Fijn dat de update goed bevalt;)

Laatste zin suggereert het inderdaad goed;) Hogere levels, beter voer, speelgoed, maar kijk ook eens naar de lievelingsvoorwerpen van het dier, die geven je nog meer "genegenheid".

wetwo11 schreef:Hallo Shadow,

In de statistieken van het KDV staan geen afgeronde opdrachten vermeld.
Is dit een bewuste keuze? En zo ja, waarom?

Misschien zal dit in de toekomst nog komen, wie weet. Ik zal het voorstellen.

D.J. Reijnhout

Berichtdoor D.J. Reijnhout » ma 17. okt 2016, 20:41

Ik geef de jonkies te eten (level 1) en nog 2 andere dingen (weet even niet wat) maar de genegenheidsstaaf met het hartje aan de bovenkant (links in beeld) blijft op 4 % staan.
Ik denk dat ik wat fout doe maar ik weet niet wat.
Kan iemand mij vertellen wat ik moet doen om het naar 100 % te krijgen?

Hetton

Berichtdoor Hetton » di 18. okt 2016, 08:54

als de tijd voorbij is krijg je nog 2 uur om weer te voeren, doe je dat te laat dan gaan er weer 40 punten af per voeding
Groet Hetton

zoembe

Berichtdoor zoembe » di 18. okt 2016, 13:30

ik haal ook niet meer dan 4%. Nochtans vul ik meestal tijdig met de nodige producten. (behalve 's nachts natuurlijk).
Het is natuurlijk makkelijk om te zeggen dat je de lievelingszaken moet geven aan de jonkies - want dan krijg je extra - maar van de gans zijn de lievelingszaken verkrijgbaar vanaf level 11 ! Iedereen begint toch bij level 1 dacht ik he, level 11 is nog ver af

Ik denk niet dat iemand al zo ver zal zijn...
Laatst gewijzigd door zoembe op di 18. okt 2016, 14:01, 1 keer totaal gewijzigd.

zoembe

Berichtdoor zoembe » di 18. okt 2016, 14:01

zoembe schreef:ik haal ook niet meer dan 4%. Nochtans vul ik meestal tijdig met de nodige producten. (behalve 's nachts natuurlijk).
Het is natuurlijk makkelijk om te zeggen dat je de lievelingszaken moet geven aan de jonkies - want dan krijg je extra - maar van de gans zijn de lievelingszaken verkrijgbaar vanaf level 11 ! Iedereen begint toch bij level 1 dacht ik he, level 11 is nog ver af

Ik denk niet dat iemand al zo ver zal zijn....