100% meer EP van Munches

Alle algemene dingen over het spel inclusief je vragen kun je hier kwijt.
D.J. Reijnhout

100% meer EP van Munches

Berichtdoor D.J. Reijnhout » wo 6. sep 2017, 20:40

Vraag:
Wat is EP waar je er kennelijk 100% meer van krijgt en wie is Munches?

Misschien handig als er een actie is dit hier aan te geven !!!

Walking Shoes

Re: 100% meer EP van Munches

Berichtdoor Walking Shoes » wo 6. sep 2017, 20:56

EP zal wel voor Ervaring Punten staan, maar Munches ......vertaling: to munch, eten (ww.) als dit klopt zal het om alle eetbare producten gaan
een gedachte van mij

Groet

Walking Shoes

sokje

Berichtdoor sokje » wo 6. sep 2017, 23:43

Het gaat om de klanten op het picknickgedeelte

D.J. Reijnhout

Berichtdoor D.J. Reijnhout » do 7. sep 2017, 23:22

Bedankt voor de reacties.

Ik speel nu ruim 7 jaar met veel plezier MFF maar ik merk dat ik me de laatste paar maanden (zeg maar vanaf dat Shadow weg is) ik me steeds meer begin te ergeren aan het beleid wat er vanuit Upjers op dit forum en binnen de spellen gebeuren.
We worden door Upjers niet eens meer op de hoogte geheuden en we moeten overal zelf maar achter komen.

Is het nou te veel werk en teveel gevraagd om een Nederlands berichtje te plaatsten vanuit Upjers met updates en acties die er binnen een spel doorgevoerd zijn?????

Graag een reactie.

sokje

Berichtdoor sokje » do 7. sep 2017, 23:39

Mystic is net een maand support en is zich nog aan het inwerken. Er zijn heel veel spellen en heel veel werkzaamheden. Dus inmiddels zijn er al veel spellen waar het nu goed gaat met de vertaling van de meldingen zowel in het spel als op het forum. En ik ben ervan overtuigd dat het voor 1 oktober bij alle spellen op orde zal zijn.
Het is nu eenmaal zo bij elk bedrijf dat een werknemer maar een maand opzegtermijn heeft en dan heb je niet zomaar een vervanger uit de kast getrokken. Die moet zich eerst aanmelden en vervolgens moet die nog ingewerkt worden.
De vervanger is er inmiddels maar dat was een maand nadat shadow weg was, dus die kon niets overdragen of helpen inwerken. En dan duurt het langer voordat Mystic het allemaal onder de knie heeft.
Dus Upjers heeft wel voor je gezorgd, maar je moet nog heel even geduld hebben tot alles weer perfect loopt.
Wij proberen het als forummoderators wel op te vangen, maar dit kwam net tijdens mijn vakantie.

D.J. Reijnhout

Berichtdoor D.J. Reijnhout » do 7. sep 2017, 23:55

Ik heb er begrip voor dat hij zich moet inwerken en dat hij niet alles in 1 maand onder de knie heeft.
Maar hij is de eerste die die updates en acties ziet en hij weet ook wanneer die updates en acties doorgevoerd worden.

Is het dan nog steeds te veel gevraagd om een Nederlands berichtje met uitleg te plaatsten vanuit Upjers op de dag dat er een update of een actie is uitgerold ?????

Mystic
Community manager

Berichtdoor Mystic » vr 8. sep 2017, 15:49

Hallo Dick,

Helaas krijg ik ook niet alles van te voren te zien en er is nog zoveel achterstallig werk dat het me niet altijd lukt.
Mijn excuses voor het ongemak.

Noordzee10

Berichtdoor Noordzee10 » za 9. sep 2017, 23:11

Top dat er een vervanger voor Shadow gevonden is :D
Succes Mystic met je nieuwe baan !

D.J. Reijnhout

Berichtdoor D.J. Reijnhout » di 12. sep 2017, 14:21

Gooi op dit topic van mij ook maar een slot op