Taal- en tekstfouten MLF

Ik heb een fout gevonden of heb last van een bug.
noahhummel

Re: Taal- en tekstfouten MLF

Berichtdoor noahhummel » di 7. jun 2016, 14:27

In de beschrijving van de Eiffeltoren, die te koop is voor de nieuwe EK actie, staat "Deze EK deco geeft je voor 20 Diamanten direct 50.000 punten". Dit moet 20 Goud zijn, en geen 20 Diamanten. (Beetje jammer - ik dacht eindelijk eens iets met Diamanten te kunnen kopen ipv goud, heb ik alsnog niks aan deze deco.)
Laatst gewijzigd door Shadow op di 20. dec 2016, 21:42, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Was aangepast;)

bosaardbeitje

Berichtdoor bosaardbeitje » di 7. jun 2016, 19:06

Sinds de update staat er een aanvullende tekst bij alle gebouwen die met geld opgeladen moeten worden. Ik neem aan dat dit een bewuste wijziging is, maar de tekst is nog het Engels. Zie hieronder.

Ennn... als het bedoeld is als waarschuwing, zou het dan niet handiger zijn om dit in de winkel te vermelden, voordat spelers deze gebouwen kopen?

Afbeelding
Laatst gewijzigd door Shadow op di 20. dec 2016, 21:41, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Is al een tijdje geleden meegegaan met de reguliere vertalingen;)

avdwolters

Berichtdoor avdwolters » di 7. jun 2016, 19:55

Jammer van de foute informatie bij de eifeltoren. Dacht ik toch iets met de edelstenen te kunnen doen, moeten het toch weet goudstaven zijn....
Laatst gewijzigd door Shadow op wo 8. jun 2016, 12:44, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Hier stond helaas foutief Diamanten, een Diamant is een Edelsteen, maar niet de eenheid die we hiervoor gebruiken. Zeker wel verwarrend. Het is aangepast naar Goud.

johnnyvoets

Berichtdoor johnnyvoets » do 29. sep 2016, 16:19

SHADOW

Bij de Bonusgeschenken vanaf 27/9 gaat het over de Girgentana-geiten na de hele uitleg kom je bij het slachthuis en daar schrijf je dit !

In het slachtverblijf gezet brengt het varken je na een slachttijd van 960 minuten zes varkensdelen die in het magazijn voor 1.450 Daalders verkocht kunnen worden.

Tussen een Geit en een Varken is een groot verschil hihihihi :lol:

Ach ja SHADOW wie niets doet kan niets verkeerd doen :!: :!:

Groetjes Johnny :Zonbad:
Laatst gewijzigd door Shadow op zo 2. okt 2016, 13:42, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Foutje bedankt, opgelost;)

Superbomma

Berichtdoor Superbomma » za 20. mei 2017, 13:02

Als je het spel start zonder Flash Player actief krijg je melding "Geen Flash Player". In het eerste puntje er onder staat "- Dlash Player laden", waar Dlash Flash moet zijn :P .
Laatst gewijzigd door Shadow op zo 21. mei 2017, 08:50, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Bedankt aangepast.