inzethulp

Heb je voorstellen of suggesties voor Undermaster? Post deze dan hier!
kamion

inzethulp

Berichtdoor kamion » do 7. mei 2015, 14:43

bij MFZ heb je de zgn. aanplanthulp - met behulp van het boerenhulp kun je daar gewassen in één keer planten.

zou een soortgelijke funktie ook voor Undermaster geen idee zijn?
het lijkt mij best handig om alle kookketels of grills in één keer te activeren.

dutchday

Re: inzethulp

Berichtdoor dutchday » vr 8. mei 2015, 13:53

Klopt,

En dan wil ik ook wel een verhoging van de slots naar 10 of dubbele slots.

Want het is niet normaal hoe vaak je die (kleine) opdracht moet verversen.

Elendis

Berichtdoor Elendis » za 5. dec 2015, 16:32

Is er geen moderator die hierop kan reageren? Ik zie dat in de afgelopen 7 maanden geen van de Spelleiding heeft gereageerd. Het lijkt net alsof het dan niet gelezen wordt of dat niemand zin heeft om erop te reageren. Kan het alsnog? Het is een prima idee, beide trouwens. Dus een reactie is zeker wel zo netjes. Waar hebben we anders een forum voor? :shock: :)

Shadow

Berichtdoor Shadow » zo 6. dec 2015, 11:01

Wij reageren dagelijks op het forum. Hoe je een voorstellen en ideeën forum kunt gebruiken hebben wij bij het openen van elk ideeën forum reeds gepost.

Ik citeer uit eigen werk:
Shadow schreef:Beste spelers,

Bedankt alvast voor al jullie leuke ideeën en suggesties!

Begrijp alsjeblieft goed, dat dit forum topic een platform is waar je een discussie kan voeren over jouw idee, en met anderen te delen.
Wij kunnen helaas niet op elk nieuw idee, feedback geven.
Ook kunnen wij niks zeggen over wat en wanneer geïmplementeerd wordt als dit wordt gedaan. Onze programmeurs en game designers zijn constant bezig met het optimaliseren van het spel, het oplossen van eventuele problemen, en de supporters doen hun best om de support zo goed mogelijk te doen.

De ideeën die in onze ogen realiseerbaar zijn, zullen eruitgehaald worden en worden ingevoerd. Accepteer alsjeblieft, dat dit onze keuze is. Het is namelijk ook in ons belang jullie een zo goed mogelijk spel te bieden! Er zijn redenen waarom het ene wel overwogen kan worden en het andere niet. Degene die niet worden ingevoerd zijn niet slechter dan andere, hoewel we altijd de gebruiksvriendelijkheid en uitvoerbaarheid moeten overwegen. Vertrouw er op dat wij weten wat we doen, en dat dit uiteindelijk het beste voor de kwaliteit en speelbaarheid van het spel is.

Bedankt voor je begrip,
Jouw Upjers team